Delo nekoč in danes

Delovna mesta, ki so včasih veljala za zelo iskana kot so naprimer šivlje, čevljarji, usnjarji žal Slovenija ne potrebuje več, ker so za ta dela naši delavci žal predragi proti delovnih sili iz manj razvitih držav.

Vse manj se v razvitem svetu proizvaja ni več primarnega in sekundarnega sektorja , ampak vse sloni na terciarnem, to pomeni na storitvah oz. ne proizvajamo več toliko v razvitih državah zaradi previsokega stroška delovne sile in posledično se vse seli na Kitajsko oz. države z nižjim standardom, ki so šele države v razvoju.

Tako se pri nas razvijajo poklici v smeri prodaje, nudenje storitev, IT poklici so v vzponu, marketing.

Delo, ki so ga včasih opravljali naši starši in standard katerega so uživali ob opravljanju počasi izginja.

Prihodnost naj bi po raziskavah pripadala:

Zavarovalnim zastopnikom, ki prodajajo različna zavarovanja od avtomobilski, življenjskih, zdravstvenih, …

Komercialisti in tržniki vseh storitev so v današnjem zelo iskani, če ste pozitivni, zgovorni in imate dobre pogajalske sposobnosti, vas zavrnitev stranke ne odvrne od dela ampak vas podkrepi, da naslednjič boste vašo predstavitev bolje opravili in bili posledično pri delu bolj uspešni. Potem se vam ni potrebno bati za zaposlitev. Je pa ponavadi dokaj pogosta praksa, da ste na začetku plačani samo po proviziji od uspešnih prodaj, ki jih opravite. Šele kasneje ko določeno časovno obdobje dosega zastavljene cilje, vam delodajalec ponudi redno zaposlitev.

Z širjenjem interneta in njegove dostopnosti, pa se velik delež prodaj in oglaševanja seli na svetovni splet. Najbolj popularni platformi kjer so tudi masovno največja vlaganja v oglaševanje sta Facebook in Google internetna giganta. Zato je čedalje večja potreba po upravljalcih družabnih omrežjih, ki profesionalno vodije npr Facebook strani podjetja na spletu, potem zelo iskani so specialisti za spletni marketing, ki vam kar se da najbolje znajo optimizirati vaše oglaševaleske kampanije, kar pomeni, da na vložen denar, ki ga namenite v kampanijo dobite največ dobička. Potem so tu še dela za mojstre email marketinga, ki znajo napisati uspešna prodajna besedila, ki jih potem razpošljejo svojim uporabnikom v bazi podatkov, spletni optimizerji oz. Specialisti za iskalni marketing in optimizacijo spletnih stran, ki vašo spletno stran za želeno ključno besedo uvrstijo visoko v iskalnikih, da posledično potem na dolgi rok sama pridobiva verodajen obisk iz npr Googla Yahooja, Binga, Najdi.si.

Vse to delo pa ponavadi morajo podkrepiti spletni progamerji, ki sprogramijajo od spletnih strani, aplikacij, email sistema za podjetje, zelo pomemben del so tudi tudi grafični oblikovalci, ki delo programerja, pisca prodajnih besedil naredijo očem in ciljni publiki mamljivo, da naredi naslednji korak nakup, prijavo na e-novice, …

Skratka to bi po raziskavah naj bila dela in delovna mesta, ki bodo v prihodnosti zaposlovala in pametno je, da se že danes začnete učiti tehg veščin saj skoraj vsak od nas ima dostop do interneta in možnost učenja preko njega informacij je dovolj, je pa potrebno znati izluščit dobre informacije od slabih.

Srečno v 21. stoletju.

www.zaposlitev.info

Ta vnos je bil objavljen v Uncategorized. Zaznamek za trajno povezavo.